言西早

Thursday, July 03, 2008

心在漫遊

感謝剛剛過去的團契週會, 幸好未有躲懶, 因為搬家以後的疲倦身軀, 真的令人爭扎不已. 王牧師的帶動方式, 從慢熱到恰到好處, 帶出了令人反思的空間. 他並未講出你要如何去做 "say goodbye to God when failed?" 只是他讓我們明白到每一個人都有crisis, 無論是"spiritual crisis" or "personal crisis", 每人都要面對. 正如我說, 我的危機是聽不到神的聲音. 究竟我的心漫遊到那裏去了? 侍奉缺力, 有時也感到無奈. 最近嘛, 因處理搬家的事, 心情也很矛盾, 感到孤身無助, 情緒真的有點低落, 也是老調子, "頂雁上" 啦! 孤身走我路, 真的不易行呢! I'm qutie disappointed. So just leave me alone. I need time to settle down myself, and getting out from the misery. Of course, life needs moving on; the world won't stop!

Labels:

1 Comments:

  • Sis, life can be really tough somtimes and be assure that you are definitely not 孤身走我路, God is watching over us always, and you have our prayers to back you up too!

    By Blogger La Pelay, at 9:50 AM  

Post a Comment

<< Home